Contacto

Felipe Gómez Zapatero


Guia de raquetes de neu. Tècnic esportiu en Mitja Muntanya amb credencial internacional UIMLA. Tots els hiverns dedico gran part del meu treball a la conducció de grups a la muntanya hivernal amb raquetes per tota la geografia espanyola, desenvolupant un important treball de programació per a intentar oferir les millors condicions de neu. Gran part de l’experiència en neu és guiant grups i coordinant cursos de formació dels tècnics esportius de Mitja Muntanya on la presa de decisions sobre el terreny té molta importància per a l’èxit final d’una activitat.

Àmbit geogràfic

Habilitat per impartir

Habilitats


Programació d’activitats amb raquetes de neu

Conducció de grups en terreny nevat amb raquetes de neu

Gestió del risc en muntanya hivernal amb raquetes de neu

Organització de viatges

 

Experiència


2006-Actualitat. Guia de muntanya autònom

2014-Actualitat. Coordinador en la Formació de Tècnics Esportius de Mitja Muntanya. Cfem-Sputnik Formació

2006- Actualitat. Director Tècnic i guia de muntanya de “Viajes a pie”, Agència de viatges de muntanya. Trekking, senderisme i raquetes de neu

2008-2014. Professor dels cursos a esportistes i a Tècnics Esportius de Muntanya a l’Escola Madrilenya d’Alta Muntanya (EMAM)

Educació


2022 Acreditació com a professor ACNA

2021 CAG 1 i CAG 2

2007 TE Mitja Muntanya. Credencial UIMLA

2010 TE Barrancs

2014 TE Escalada

2001 Certificat d’Aptitud Pedagògica

2000 Llicenciat en Història