Transcrivim el comunicat de la marca:
“Com a marca líder en seguretat i rendiment en muntanya, Mammut sempre ha estat sinònim de qualitat, seguretat i innovació des de 1862. La seguretat i protecció dels nostres atletes i consumidors està en el centre de tot el que fem. Per això, sempre estem provant i millorant els nostres materials i productes per a complir amb els nostres alts estàndards.
En aquest sentit, hem descobert que la funcionalitat de l’interruptor d’encesa dels nous DVA Mammut Barryvox 2 i Mammut Barryvox S2 podria estar compromesa en alguns casos. Això es deu a una inexactitud durant l’acoblament on no es van seguir les nostres polítiques de control de qualitat. Com a resultat, l’interruptor principal dels dispositius afectats podria estar desalineat sota unes certes condicions, la qual cosa podria causar un canvi no intencionat de mode d'”Emissió/SEND” a “Recepció/SEARCH” amb pressió lateral o fins i tot apagar el dispositiu per complet. Aquest defecte pot suposar un risc per a la seguretat dels usuaris i necessita ser corregit.
Immediatament després d’identificar aquest risc, vam inspeccionar el 100% del nostre estoc. La inspecció va confirmar que només els models Barryvox 2 i Barryvox S2 podrien estar afectats. Els models Barryvox i Barryvox S no estan afectats.
Afortunadament, vam poder identificar la causa que produeix el possible error i vam iniciar immediatament el procés de mitigació per a assegurar el reemplaçament oportú dels dispositius.
Comptem amb una solució per a tots els dispositius afectats. Per tant, li sol·licitem que:
Suspengui la venda dels Mammut Barryvox 2 i Barryvox S2 als consumidors immediatament, tant en botiga com en línia.
Identifiqui el seu estoc de Mammut Barryvox 2 i Barryvox S2 (nota: NO les versions anteriors Barryvox i Barryvox S).
No és necessari que revisi el DVA vostè mateix. Nosaltres revisarem els productes i enviarem els reemplaçaments ràpidament. El nostre objectiu és completar aquest procés en un termini de 2, com a màxim 3 setmanes després de rebre el producte.
Informi als seus clients (consumidors finals) que el Servei d’Atenció al Client de Mammut (a nivell mundial) ofereix un procés senzill per a avaluar i reparar, quan sigui necessari, els seus dispositius de manera gratuïta.
Si us plau, contacti amb mammut@bmsportech.es amb còpia al seu comercial perquè BM SPORTECH procedeixi a recollir els dispositius per a la seva revisió.
Lamentem sincerament l’impacte i l’esforç addicional que aquesta retirada causarà. Els Barryvox 2 i Barryvox S2 continuen sent i continuaran sent els DVA més avançats en el mercat, i la nostra màxima prioritat és mantenir la confiança que vostès i els seus consumidors dipositen en Mammut.
Gràcies per la seva comprensió i salutacions cordials,
L’equip de Mammut “